sobota, 12 lutego 2011

Niestety Przegrana

W pierwszej kwarcie jak i we wszystkich mecz był wyrównany i na dobrym poziomie .

Niestety po bardzo wyrownanym meczu druzyna z Warszawy przegrała mecz trzema punktami i oddala sie w tym momencie od czołówki

Trener powidział po mecz :
Dziś byliśmy swiadkami bardzo wyrowananego meczu z druzyna z wyzszej pozycji , niestety ta slaba koncowka w wykonaniu mojej druzyny zawiodla nie wiem co jeszcze mam powidziec brak mi slow .

Poniżej macie statystyki naszej drużyny z meczu :

2 komentarze:

  1. Widzę, że kolega wykorzystał mój pomysł ze wstawianiem statystyk :P Bardzo dobrze. Cieszy mnie to :) Powodzenia w następnych meczach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to...hmmm. to bolesne kiedy zdobywasz 90pkt + , a i tak przegrywasz mecz. Niezla skuteczność za 2. Nie wiem na jakiej skuteczności grał przeciwnik.

    Jeżeli na dobrej(bardzo dobrej) - nie mam zastrzeżeń. Jeżeli jednak jego % z gry oscylował w okolicach 50% to powinieneś zebrać więcej piłek. Tylko 21 w obronie. Przeciwnik musiał być (musi być) dobry w def. 13 wymuszonych strat i ograniczenie do 12 asyst.

    Hmmm, powinieneś też więcej zebrać w ofens. Popracuj nad tym. Taka moja mała, nic nie znacząca rada, która być może zapadnie Ci w pamięci i po kilku podobnych meczach sobie ją przypomnisz :)

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń